piątek, 23 września 2011

Stara mydlarnia

Nadal pozostajemy w temacie masła :) Tym razem chce wam przedstawić masło do ciała Stara Mydlarnia o zapachu Magnolii. Stara Mydlarnia kojarzyła mnie się z pięknymi naturalnymi zapachami, niestety zawiodłam się. Wg mnie zapach ten ma niewiele z magnolią wspólnego, zapach jest wręcz odpychający. Nie wiem czemu ale bardziej pachnie mi drewnianą deską:) Kolejna sprawa to konsystencja, bardziej przypomina balsam niż masło do ciała, jest bardzo rzadka. Problemem jest też wchłanianie, otóż wchłaniania nie ma!!Nawet po kilku minutach wcierania ciało jest całe białe od nie wchłoniętego produktu.
Wchłonie się dopiero po:
1.energicznym wcieraniu,
2. pozostawieniu na kilka minut,
3. kolejnym wcieraniu.
Zmecze jeszcze ten produkt ponieważ ma termin do końca miesiąca, a zawsze szkoda mi wyrzucać chociaż odrobinę kosmetyku i użyję do tylko do nóg ponieważ wsmarowanie go w wyższe partie mego ciała spowoduje, że cały czas będę czuć ten okropny zapach.
Termin ważności masła wynosi 6 miesięcy co daje nadzieje na naturalność tego produktu.
Jak się ,,wchłania,, magnolia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz