wtorek, 25 października 2011

Astor Mattitude HD

Witam:) dzisiaj chciałabym Wam przedstawić podkład Astor Mattitude HD.
Jego cena to około 46 zł, ja kupiłam go w cenie promocyjnej z błyszczykiem za bodajże 36 zł.
Na obecną chwilę jestem nim zachwycona!!!
Po pierwsze co jest dla mnie szalenie ważne, podkład naprawdę bardzo dobrze matuje. Nie świecę się po nim nawet po kilku godzinach, a jeżeli już pod koniec dnia pojawia się świecenie jest ono bardzo słabe . Kolejny plus?? Bardzo lekka konsystencja, na buzi wygląda niesamowicie naturalnie, podkład nie ściera się , nie spływa , nie waży się. Mimo bardzo lekkiej konsystencji, bardzo dobrze kryje i tuszuje wszelkie przebarwienia. Obecnie jest moim ulubionym podkładem, który zaspokaja moje wszelkie potrzeby.
Mój odcień to Natural 012
A to jak po podkładzie wygląda moja skóra.
W ramach relaksu kawa z bitą śmietaną i książka ,,Luksus dlaczego stracił blask,, poruszająca temat produktów luksusowych ich produkcji, podrabiania ...


2 komentarze:

  1. hmm...ciekawy moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie do kupna tego podkładu :)
    tylko najpierw muszę skończyć mój true match :)

    OdpowiedzUsuń