środa, 26 października 2011

Moja jesienna pielęgnacja włosów

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jak obecnie pielęgnuje włosy. Niestety mam ich bardzo mało i staram się o nie jak najlepiej dbać. Potężną część swoich włosów utraciłam około 2 lata temu kiedy bardzo schudłam. Włosy wypadały mi garściami. Obecnie staram się aby znów były gęste i piękne, ale jest to bardzo trudne. Moje włosy są moim największym kompleksem, mam nawet chorą manię obserwowania jak ktoś ma gęste włosy czy bardziej czy mniej niż ja.
A oto moje kosmetyki na jesień.
1. Szampon Seboradin, cena ok. 25 zł. Na razie nic na jego temat nie mogę powiedzieć ponieważ dopiero zaczęłam go używać .
2. Kapsułki Capitivit ( muszę się zmobilizować do codziennego połykania )
Balsam pielęgnacyjny Capitavit, cena ok 8 zł.
Jak na razie jego zapach mnie dobija, stosuje go na noc wmasowując w skórę głowy. Również dopiero co zaczęłam go używać, czekam na efekty.
3. Odżywka z Loreal, mam w planach poszukiwanie naturalnych odżywek, ale obecnie używam jej i jestem z niej bardzo zadowolona.
4. Biosilk bez którego nie potrafię się obejść, dzięki niemu moje włosy są delikatne i miękkie .
5. Nafta kosmetyczna, dodaje ją do naturalnych maseczek lub wcieram we włosy na noc .
Na efekty muszę jeszcze trochę poczekać, oczywiście podzielę się z Wami swoimi obserwacjami :D
Jeśli macie jakieś produkty do włosów godne polecenia bardzo proszę piszcie :) Szczególnie chodzi mi o kosmetyki dzięki którym moje włosy zaczną rosnąć i znów będą gęste :)

5 komentarzy:

  1. jedwab do włosów zaczął mi przesuszać końcówki włosów...naftę kiedyś kupiłam, ale po 2miesiącach nie doczekałam się żadnych efektów, więc wyrzuciła resztkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tabletek nie jem, zle mi sie to kojarzy:(
    było trzeba sie pochwalic jakie masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten jedwab tez wysuszyl mi wlosy : /
    korektor rimmela raczej nie poradzie sobie z sincami:(

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię jedwab z Biosilku, jednak muszę uważać z jego używaniem bo lubi przesuszać włosy.. :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń