piątek, 7 października 2011

Ziaja Med kuracja nawilżająca

Lano- balsam przeznaczony jest dla skóry suchej i odwodnionej, ma za zadanie intensywnie nawilżać naszą skórę i zapobiegać przesuszaniu skóry.
Moje zdanie?? Na pewno nie polecam go na lato, jest za tłusty. Skóra cała się świeci, lepi i zbiera wszelkie pyłki. Szczególnie jeżeli chodzi o nogi, całe się świecą i ślizgają :)
Plusem jest bardzo dobre wchłanianie, i przyjemna konsystencja. Balsam jest hypoalergiczny, bezzapachowy. Jednak ten ,,bezzapach ,, mi przeszkadza, przypomina mi jakiś produkt mleczny typu śmietana ( może mnie się tak tylko wydaje).
Czy dobrze nawilża?? Po części, dla górnych partii mojego ciała jest świetny. Bardzo dobrze nawilża i pozostawia skórę miękką i nawilżoną. Jeżeli chodzi o moje nogi, nie sprawdza się. Przynosi dużą ulgę suchym nogom zaraz po kąpieli i goleniu. Tylko niestety pózniej pojawia się problem, nogi są niesamowicie tłuste, świecące i ślizgające, nie da rady ubrać na siebie spodni !!! Po tym wszystkim na drugi dzień skóra na nogach nadal jest przesuszona i pojawiają się białe przesuszone skórki czyli balsam nie działa dogłębnie na co liczyłam kupując balsam w aptece z nazwą MED.
Teraz zobaczę jak sprawdzi się teraz gdy minęły upały.

3 komentarze:

  1. miałam kiedyś próbkę tego balsamu, super nawilża moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest taki tłusty. Zastanawiałam się nad nim,a le jednak nie wypróbuję i moim faworytem pozostanie w dalszym ciągu czerwony Garnier :)

    OdpowiedzUsuń