wtorek, 11 października 2011

cienie z allegro

Ostatnio zakupiłam na allegro 2 cienie sypkie za 2 zlote. Byłam dość sceptycznie nastawiona na cienie za 2 złote, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. Świetnie sie nakladają i trzymają się przez cały dzień , chyba skuszę się na kolejne :)Nareszcie znalazłam delikatny, rozswietlający cień :)
Zielen na razie tylko na palcu :) muszę spróbować makijażu z tym cieniem, mam nadzieje, że coś względnie ładnego wyjdzie :)



Bałam się trochę cieni w takie formie, ale zostałam pozytywnie zaskoczona, chyba nawet łatwiej mnie się nimi maluje :)

5 komentarzy:

  1. ja kiedyś kupiłam w Chińskim cienie za 2zł i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    ten rozświetlający jest śliczny, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam cienie sypkie! Obecnie mam z Laval'a :) A za 2 zł to naprawdę chyba było warto, bo są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cienie: D
    Obserwuje i licze na to samo: ))

    OdpowiedzUsuń